ponedeljek, 24. november 2008

here it goes again :)

Ko sem včeri naletela na prvo reklamo s palčki in jeleni, mi je blo jasno, da so trgovci polni entuzijazma, ker bo kmal božič, ki ponavadi razneži še tko nematerialističnega človeka, že začel uničevat moj najljubši praznik. Tut letos ni nč drugač, božič je še zmeri odlična priložnost za promocijo vseh daril, o katerih sploh niste razmišljal čez leto, zdej pa zgledajo velik boljše, ker vam jih nudi simpatičen rdečeličen starček. Celo na poročilih sem vidla prispevek o tem, kak je vsaki (!) ženski pomembno, da najde pod jelko veliko darilo, ki je po možnosti tako drago, da je moral dragi za nakup vzet kredit, ampak opraviči vse njegove izpade in trenutke ki jih nista preživela skupaj od prejšnjega božiča. Right... :)
Vem, da bi blo nesmiselno zavrtet čas nazaj in pridet v obdobje, ko so ljudje bili cel dan skupaj, počasi krasili jelko in imeli na koncu bogato božično večerjo. Tempo življenja se je spremenil, ljudje se pa še kar nismo navadili na to, da preživimo veliko manj časa eni z drugimi. Vseeno pa se mi zdi, da smo dovolj inteligentni, da končno skapiramo, da se zamujeni čas ne da nadomestiti, sploh pa ne z ogromnim darilom in da se z obdarovanjem ne izkazuje velikost naše ljubezni do nekoga.
Torej brez kompliciranja in iskanja popolnega darila, ker en iskreni rad te mam dejansko presega vse materialne stvari.
Ho ho ho tea for santa :D

4 komentarji:

mcenaa pravi ...

Vsaj ena ko se strinja z mano..:*

Matic pravi ...

js bi rad pa avto za božička, pa nism materialist!














:)

tejuška pravi ...

če bi kako simpl darilo cenu isto kot avto pol nisi ;)

Anonimni pravi ...

Jaz sem, Jessica Shannon Shirley iz ZDA, Severna Karolina, obljubljam, da delite to pričevanje po vsem svetu, ko je moj Mož vrne nazaj k meni, in danes z vsem spoštovanjem se rad zahvalil dr. Odenore za prinaša veselje in srečo, da je moj odnos in za mojo družino. Želim, da vas obveščamo vse, da je urok kolesa, ki je resnično in pristno. Nikoli nisem verjel v vse te stvari, dokler sem loosed moj mož, sem potrebovala pomoč, dokler sem našel veliko urok kolesa, In ga odda ljubezen urok za mene, in mu zagotovil mi je, da bom dobil moj mož nazaj v dveh dneh po tem, ko urok je bilo oddanih. Tri dni kasneje, moj telefon zazvonil, in tako pretresljivo, da je bil moj mož, ki je ni me poklical za zadnjih 6 mesecev zdaj, in javno opravičilo za srce zlomilo, in mi je povedal, da je pripravljen za svoj kosti nazaj do preostanek svojega življenja z mano. Dr Odenore, ga izpustili do vem, kako rada imam in hoteli. In odprl oči sliko, koliko smo se delijo. Kot pišem to pričevanje zdaj sem najbolj srečen dekle na zemlji in jaz in moj mož živi srečno življenje in ljubezen, ki je zdaj močnejši kot, kako to, so bili že pred našim break up. Tako da je, zakaj sem obljubil, da delijo svoje pričevanje po vsem vesolju. Vsa zahvala gre Dr. Odenore za prekomerno delo, ki je naredil zame. Spodaj je e-poštni naslov, v vsaki situaciji, ki ste jih doživlja srce zlomilo, in zagotavljam vam, da tako kot je storil, rudnik, za mene, on bo zagotovo vam pomaga. obrnite se mu zdaj na email odenoretemple@gmail.com



(1) Rak urok

(2) Nosečnost urok

(3) Hiv/aids urok
*
(4) Pridobivanje vaš prevara denar nazaj*

(5) Če želite, da otroka.

(6) če ste vedno imeli slabe sanje

(7) Urok, da bi Dobili svojo ljubezen za eno od zapor .

(8) Dobili ogromna posojila, ne plačuje nobenih pristojbin urok*

(9) če želite ženske/moški teči po vas.

(10) Če želite, da je vaš ex nazaj.



Obrnite se mu danes za vašo pomoč in vam bo z veseljem za vedno. ODGOVOR (e-naslov : odenoretemple@gmail.com )